Το κυκλοφοριακό της Πάτρας λύνεται:
- Με την δημιουργία ενός Δημόσιου Κρατικού Φορέα συνδυασμένων συγκοινωνιών (αστικά λεωφορεία, προαστιακός σιδηρόδρομος, αύριο τραμ), με σύγχρονα μέσα, με πυκνά δρομολόγια τοπικά και χρονικά, με φθηνό εισιτήριο και δωρεάν για τους φοιτητές και τους μαθητές.
- Με ένα ριζικά διαφορετικό πολεοδομικό σχεδιασμό με χαμηλότερης πυκνότητας πληθυσμό και λειτουργίες στο κέντρο και στις γειτονιές με αποκεντρωμένες Υπηρεσίες, δίκτυα πεζοδρόμων και ποδηλατοδρόμων, με δωρεάν πάρκινγκ, με ελεύθερους χώρους κλπ.
Ο πλούτος, που παράγεται στη χώρα, είναι υπεραρκετός για τα παραπάνω. Όμως ο πλούτος προσφέρεται στο Μεγάλο Κεφάλαιο, τα συμφέροντα του οποίου υπηρετούν η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, τοπικά και πανελλαδικά.
Τόσα χρόνια οι κάθε φορά Δημοτικές Αρχές της Πάτρας υπόσχονται αποτελεσματικά κυκλοφοριακά μέτρα, αλλά το χάος μεγαλώνει.
Τώρα ένα πρόβλημα, που οι ίδιες αυτές Δημοτικές Αρχές άφησαν να οξυνθεί, το θεωρούν ευκαιρία, για να αρπάξουν 3 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο με μέσο τα παρκόμετρα.
Ελεγχόμενη ή επί πληρωμή στάθμευση;
Το μέτρο, όπως το προωθούν, είναι εισπρακτικά ληστρικό. Αν ήταν κυκλοφοριακό μέτρο:
- Θα ήταν δωρεάν η στάθμευση, αφού οι δρόμοι δεν είναι οικόπεδα κανενός, αλλά κοινόχρηστοι χώροι.
- Θα επιτρεπόταν μόνο δίωρη παραμονή σε όλες τις θέσεις και όχι στις 600 από τις 1500!
- Δεν θα καταδίωκαν τα δίτροχα, αφήνοντας σ’ αυτά ελάχιστες θέσεις για στάθμευση.
- Θα άφηναν βασικούς δρόμους ελεύθερους, χωρίς στάθμευση.
Συμπρωταγωνιστές της Δημοτικής Αρχής στα «μέτρα», που παίρνει αυτή για το κυκλοφοριακό είναι ο κ. Δημαράς και ο Συνασπισμός που προσφέρουν στον κ. Φούρα το «αριστερό» άλλοθι.
Ο δημόσιος χώρος όμως ούτε πουλιέται, ούτε νοικιάζεται. Χρησιμοποιείται απ’ όλους χωρίς πληρωμή
Όπου υπάρχει πρόβλημα στάθμευσης, καθορίζονται οι χώροι, όπου επιτρέπεται η στάθμευση και το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, π.χ. δύο ώρες, παρέχεται δωρεάν. Ως προς τις παραβάσεις, γι’ αυτές ας επιβάλλονται ποινές στους πολίτες, οι οποίες όμως θα τους διαπαιδαγωγούν και δεν θα τους εξοντώνουν.
Η δημοτική αρχή ισχυρίζεται , ότι με τα έσοδα από την ελεγχόμενη στάθμευση θα κατασκευάσει γκαράζ κλπ. Είδε ωστόσο κανείς να δίνεται έστω και μια δεκάρα για το κυκλοφοριακό από τις εισπράξεις, που έχουν εξασφαλισθεί από τις κλίσεις-πρόστιμα τόσων χρόνων;
Για την επίλυση του κυκλοφοριακού χρειάζονται χρήματα. Οι πολιτικές όμως δυνάμεις, που έχουν παραιτηθεί από την διεκδίκηση χρημάτων και υπηρετούν την πλουτοκρατία του τόπου, επιβάλλουν νέα χαράτσια στο λαό, για να παρουσιάσουν στοιχειώδες έργο.