για από το Ρίο μέχρι την οδό Κανελλοπούλου.
Ο Δήμαρχος, κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης του Σώματος, επανέλαβε ότι το θέμα της συνάντησης ήταν συγκεκριμένο και αφορούσε την υπογειοποίηση του τρένου από το Ρίο έως την Κανελλοπούλου. «Ολόκληρη η Πάτρα, Δήμος, φορείς και κάτοικοι –τόνισε- θέλουν το τρένο υπογειοποιημένο, προαστιακό και γραμμικό πάρκο, για ουσιαστική και ποιοτική αναβάθμιση της ζωής τους. Αυτά προβλέπονται από τον Γενικό Πολεοδομικό Κανονισμό του 2011, σ’ αυτό θα καταλήξει κα το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας και μας αφορά όλους».
Επεσήμανε, ότι ενώ υιοθετείται αυτό από την κυβέρνηση, ο Υπουργός συνεχίζει να επικαλείται τις δυσκολίες σχετικά με την ανεύρεση της χρηματοδότησης του έργου.
Ο Δήμαρχος μετέφερε στην συνάντηση την θέση, ότι μοναδική αποδεκτή λύση από την πόλη μας, είναι η υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής και στο τμήμα από το Ρίο έως την Κανελλοπούλου.
Ωστόσο, όπως τόνισε και σήμερα στο Δημοτικό Συμβούλιο ο Δήμαρχος, η κυβέρνηση προτείνει την ένταξη του έργου της υπογειοποίησης από Ρίο μέχρι Κανελλοπούλου, σε μια νέα διαγωνιστική διαδικασία, που ονομάζεται «Ανταγωνιστικός διάλογος». Αυτό όμως δεν διασφαλίζει ότι η υπογειοποίηση από το Ρίο έως την οδό Κανελλοπούλου θα γίνει.
«Εμείς επιμένουμε –κατέληξε ο Δήμαρχος- ότι κανένα έργο δεν μπορεί να γίνει χωρίς κοινωνική συναίνεση. Το μέλλον της πόλης ολόκληρης και όχι μόνο των κατοίκων του Ρίου, που ζουν κοντά στην σιδηροδρομική γραμμή, θέλουν, απαιτούν ένα τρένο υπογειοποιημένο, με προαστιακό και με γραμμικό πάρκο. Ο αγώνας είναι δύσκολος, η συμμετοχή του καθενός μας κρίνεται».