Να καταργηθούν τα διόδια στην γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και τους εθνικούς δρόμους

Μέσα σε δυόμισι χρόνια λειτουργίας τα υπέρογκα διόδια αυξήθηκαν και έφτασαν τα 10,90€ για τα Ι.Χ.!

Η εταιρεία άσκησε το δικαίωμα που της δίνει η Σύμβαση που υπέγραψαν κοινή συναινέσει το ΠΑΣΟΚ με τη ΝΔ.

Αποδεικνύεται στην πράξη ότι το σύστημα αυτοχρηματοδότησης και οι περίφημες συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας μηχανισμός, μέσω του οποίου ο λαός πληρώνει και το μεγάλο κεφάλαιο βγαίνει πολλαπλάσια ωφελημένο.

Η κατασκευή των δημοσίων έργων με ευθύνη του κράτους είναι περισσότερο από ποτέ αναγκαία.

Το τοπικό πολιτικό προσωπικό του δικομματισμού σαν γνήσιος εντολοδόχος των συμφερόντων, όχι μόνο δεν απαιτεί κατάργηση των διοδίων αλλά και υπερθεματίζει για την κατασκευή των οδικών αξόνων Πατρών-Κορίνθου και της Ιόνιας οδού με το ίδιο σύστημα που θα εκτοξεύσει το κόστος των διοδίων, σε μεγαλύτερα ύψη.

Οι τοπικοί παράγοντες ανερυθρίαστα, υποκρίνονται και διαμαρτύρονται για την πολιτική της εταιρείας! Ξεχνούν τις επαχθείς συμβάσεις που τα κόμματά τους υπέγραψαν. Προχωρούν κατά καιρούς σε συσκέψεις, μέτωπα και άλλα φαιδρά. Προσπαθούν συνειδητά να εξαπατήσουν τον Πατραϊκό λαό. Ο λαλίστατος Κατσικόπουλος, ο αποτελεσματικός Φούρας και από κοντά οι Φλωράτος – Δημαράς με όλους τους υπόλοιπους στυλοβάτες της «ανάπτυξης» παρακολουθούν την «ληστεία» σε βάρος του λαού μας και την ανάπτυξη του μεγάλου κεφαλαίου.

Οι εργαζόμενοι, οι μικρομεσαίοι, οι συνταξιούχοι, οφείλουν να βγάλουν τα συμπεράσματά τους. Η ιδιωτικοποίηση όλων των δημόσιων κοινωνικών αγαθών και υπηρεσιών οδηγούν βαθμιαία σε χειροτέρευση των συνθηκών ζωής του λαού μας. Από την άλλη εξασφαλίζονται μυθώδη ποσά στην οικονομική ολιγαρχία του τόπου.

Η απάντηση δεν είναι άλλη, παρά αγώνας για να καταργηθούν τα διόδια στην γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου και τους Εθνικούς δρόμους.