Χαρατσώνουν τον Πατραϊκό λαό, δεν λύνουν κανένα κυκλοφοριακό πρόβλημα

Οι τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το συγκοινωνιακό πρόβλημα της Πάτρας επιβεβαιώνουν για μια ακόμη φορά την θέση μας ότι με την από χρόνια εφαρμοζόμενη πολιτική, από τις Δημοτικές Αρχές και τις Κυβερνήσεις είτε του ΠΑΣΟΚ είτε της ΝΔ, δεν μπορεί καν να το ανακουφίσει, ενώ πέρα μιας επαναλαμβανόμενης δημαγωγίας αυτό που τελικά προωθούν είναι το πώς θα χαρατσώσουν με 1 δις δρχ τον Πατραϊκό Λαό με την επί πληρωμή στάθμευση σ’ όλους τους κεντρικούς δρόμους της Πάτρας.

  1. Χαρακτηριστικά όσον αφορά την επί πληρωμή στάθμευση ενώ αρχικά έλεγαν ότι γίνεται προκειμένου να εναλλάσσονται τα Ι.Χ. το πολύ κάθε δίωρο, ενώ τα δίτροχα θα πάρκαραν δωρεάν παντού, τελικά όχι μόνο αύξησαν κατά πολύ τις επί πληρωμή θέσεις (στην Αγ. Ανδρέου, την Όθωνος Αμαλίας, την Κορίνθου κλπ) και περιόρισαν ασφυκτικά τις θέσεις των δίτροχων, αλλά και το δίωρο αφορά μόνο 620 θέσεις εκ των 1500 δηλαδή το 41%! Δηλαδή να εισπράττει ο Δήμος σαν στυγνός παρκαδόρος και ας «κουρεύεται» η εξυπηρέτηση των αναγκών! Σημειώνουμε ότι η θέση της Δημοτικής μας Κίνησης είναι αυστηρά δίωρη στάθμευση δωρεάν αφού οι δρόμοι δεν είναι οικόπεδα κανενός! Ελεύθερη στάθμευση των δίτροχων, όχι παρκόμετρα στην Αγ. Ανδρέου, Μαιζώνος, Κορίνθου κλπ.
  2. Οι αστικές συγκοινωνίες δεν πρέπει να είναι εμπόρευμα για κερδοφορία, αλλά κοινωνικό αγαθό που να παρέχεται από κρατικό φορέα με φθηνό εισιτήριο και δωρεάν τις ώρες μετάβασης προς και από την εργασία, με σύγχρονα μέσα και δρομολόγια πυκνά στο χρόνο και τον χώρο. Έτσι θα παραλαμβάνεται το μέγιστο μέρος της κίνησης, θα αποτρέπεται η χρήση του Ι.Χ., φυσικά σε συνδυασμό με άλλα μέτρα. Η παραπάνω θέση μας επιβεβαιώθηκε έμπρακτα από την μεγάλη χρήση της με Δημοτικές Δαπάνες Αστικής λεωφορειακής γραμμής που συνδέει τα πάρκινγκ της Ακτής Δυμαίων και Τερψιθέας, και μπορεί εύκολα ο καθένας να κρίνει, το τεράστιο μέγεθος των θετικών αποτελεσμάτων της επέκτασης του μέτρου σ’ όλη την περιοχή της Πάτρας, όπως ζητάμε.Η ίδρυση κρατικού φορέα Αστικών Συγκοινωνιών είναι ένα φιλολαϊκό μέτρο που ούτε πριν η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ δέχτηκε ούτε τώρα της ΝΔ, αφού κοινή πολιτική της είναι η παραπέρα ιδιωτικοποίηση των Αστικών Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Χαρακτηριστικά το Υπουργείο Μεταφορών και ο υπουργός κ. Λιάπης δεν θέλουν καν να συσταθεί ακόμα και επιδοτούμενος Διαδημοτικός φορέας που πρότεινε η Δημοτική Αρχή, η οποία αφού έκανε το σχετικό επικοινωνιακό παιχνίδι (κοινώς ντόρο) τώρα σιωπά.
  3. Οι αντιδράσεις οδηγών ΤΑΞΙ σχετικά με το ζήτημα των στάσεων της δωρεάν γραμμής εντάσσονται στο «διαίρει και βασίλευε» που δεκαετίες καλλιεργείται συστηματικά.Είναι σαφές ότι χωρίς ολοκληρωμένη πολιτική η οποία να ωφελεί το σύνολο των λαϊκών στρωμάτων εις βάρος της πλουτοκρατίας θα βρίσκει έδαφος σε επαγγελματικές ομάδες η αντιπαλότητα προς άλλες όταν μάλιστα τοπικοί παράγοντες βρίσκουν στον αποπροσανατολισμό διέξοδο για τις ευθύνες τους για την διαρκή υποβάθμιση της οικονομικής και όχι μόνο θέσης τους.