Όχι στη ληστρική πληρωμή στάθμευση των οχημάτων

Οι τελευταίες αποφάσεις της Δημοτικής Αρχής του ΠΑΣΟΚ σε σύμπνοια με τις παρατάξεις του κ. Φλωράτου, Δημαρά σχετικά με την με πληρωμή στάθμευση αναδεικνύουν το εισπρακτικό ντελίριο εις βάρος του Πατραϊκού λαού.

Τα τελευταία μέτρα σχετικά με την ελεγχόμενη στάθμευση στο κέντρο της πόλης επιβεβαιώνουν απόλυτα την άποψή μας για τον ληστρικό χαρακτήρα της και ότι επιπλέον πρόκειται για μέτρο σκληρής αστυνόμευσης με χρήματα των πατρινών «θυμάτων» τους.

Πράγματι αν στο μυαλό τους είχαν την επίλυση του κυκλοφοριακού έπρεπε:

  1. Να ήταν δωρεάν η στάθμευση αφού οι δρόμοι δεν είναι οικόπεδα κανενός αλλά κοινόχρηστοι χώροι.
  2. Σ’ όλες τις θέσεις στάθμευσης θα επιτρεπόταν μόνο μέχρι δίωρη παραμονή και δεν θα είχαν οι μισές ελεύθερο χρόνο αρκεί να πληρώνεις 1 € την ώρα.
  3. Να διευκόλυνε την χρήση των δίτροχων τα οποία τώρα κυριολεκτικά διώκονται αφού οι προβλεπόμενες θέσεις είναι ελάχιστες σε σύγκριση με τις ανάγκες. Χαρακτηριστικά αρνήθηκαν πρόταση ακόμα και για 500 επιπλέον θέσεις για δίτροχα για να μην μειωθούν 100 επί πληρωμή θέσεις για Ι.Χ.! Έτσι η δεδομένη «παρανομία» των δίτροχων θα αποτελέσει νέο πεδίο αφαίμαξης μέσω προστίμων αφού οι κάτοχοί τους θα τα αφήνουν υποχρεωτικά στα πεζοδρόμια!
  4. Επεκτείνουν την επί πληρωμή στάθμευση με εκατοντάδες νέες θέσεις που δεν προβλέπονταν αρχικά. Ακόμα και στην καίριας λειτουργικότητας οδό Κορίνθου, που κανείς απολύτως εκ των μελών της επιτροπής του κυκλοφοριακού Σχεδιασμού δεν υποστήριξε!
  5. Προτιμούν τις εισπράξεις παρά το να κυκλοφορούν άνετα όχι μόνο Ι.Χ. αλλά κυρίως τα μαζικά μέσα μεταφοράς με την θέσπιση λεωφορειολωρίδων σε βασικούς δρόμους όπως Κορίνθου, Μαιζώνος, Αγ. Ανδρέου.
  6. Ενώ κατά καιρούς μιλούν για νέους πεζόδρομους, ποδηλατόδρομους κλπ, δεν αφήνουν πρόνοια ούτε για έναν νέο δρόμο στο κέντρο.
  7. Καθιερώνουν πρόστιμο 30€ για παράβαση στάθμευσης δηλαδή διπλάσιο! από αυτό της Θεσσαλονίκης που είναι 16€ αλλά ακόμα και της Αθήνας που είναι 23€. Η εισπρακτική μανία φαίνεται ότι έχει φτάσει στην «Πάτρα της φτώχειας» σε παροξυσμό.
  8. Θα επιβαρύνουν τον Πατραϊκό λαό έμμεσα με νέα χαράτσια αφού θα προκύψει άμεσα η ανάγκη πρόσληψης νέων Δημοτικών Αστυνομικών, αφού οι υπάρχοντες δεν θα επαρκούν. Θα πληρώνουμε δηλαδή για να μας χαρατσώνουν όλο και πιο πολύ.
  9. Πετούν στα σκουπίδια τα «Μέτρα Ματσούκη» που αν και πολύ αποσπασματικά πρέπει να επικροτηθεί η «φιλοσοφία» της άνετης διέλευσης μέσω των κύριων εγκάρσιων οδών της Πάτρας.

Η Δημοτική Κίνηση αποκαλύπτει επί πλέον ότι την όλη διαχείριση του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης η Δημοτική Αρχή δεν σκοπεύει να την αναθέσει σε Υπηρεσία του Δήμου αλλά σε εργολάβο ο οποίος όπως οι φοροεισπράκτορες επί τουρκοκρατίας θα φροντίζουν να αποδίδει το σύστημα το δυνατόν περισσότερα!

Η Δημοτική Κίνηση έχει προβάλλει τις θέσεις της για την αναγκαιότητα λήψης συνδυασμένων μέτρων για το κυκλοφοριακό με βασικό σήμερα την λειτουργία Δημόσιου – Κρατικού φορέα αστικών Συγκοινωνιών με φθηνά και σύγχρονα μέσα μαζικής μεταφοράς που το πολιτικό προσωπικό του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ το έχουν αρνηθεί έμπρακτα.

Ο Πατραϊκός λαός πρέπει να εναντιωθεί δυναμικά στην ληστρική επί πληρωμή στάθμευση. Διότι αύριο θα επεκταθεί παραπέρα και το κυκλοφοριακό θα μείνει ως έχει και χειρότερα!

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*